סיכום שבוע, המון מזל טובים ומה צפוי בשבוע הקרוב?

שלום לכולם

היה לנו שבוע עמוס מאד וגם חגיגי מאד, ארבעה ילדים חגגו יום הולדת בשבוע אחד!

אז מזל טוב לאורי, אוהד, אוריה ולעומר שחוגגת ממש ממש היום! שתמיד תהיו מבורכים ומחויכים!

happyb

אני יודעת שכולכם שמעתם חדשות, היה מתח גדול אך הוחלט שהשנה תסתיים ב 30 ליוני, שזה ממש עוד עשרה ימים. הזמן מאד מאד קצר אבל אנחנו נספיק הכל אם יהיו שיתוף פעולה, הקשבה ועבודה מאומצת!

אז מה היה לנו בשבוע האחרון? בעיקר חזרות. כל ילד משתתף במשהו קטן באירוע הסיום בעיקר לפי בחירתכם. יש ילדים עם הרבה חזרות (כי גם רוקדים וגם שרים וגם אומרים) ויש ילדים שהיה להם יותר זמן פנוי בכיתה.

הילדים שרוקדים – אנחנו עושים עוד חזרה קטנה ביום ראשון אבל מעבר לזה – סיימנו את הריקודים, רובכם הגדול שולטים בריקוד ובתנועות ועושים את זה נהדר. בנות כיתה ט'-י' שבאו לעבוד איתכם על הריקודים (ותודה להן, אלופות ממש!). לא לשכוח בגדים לריקודים, כל מה שצריך! (שמלה ומכנסון לבנות, ג'ינס ארוך לבנים, ג'ינס קצר לבנות, חולצה שחורה חלקה לכולם, סניקרס או נעלי ספורט לבנות / שחורות לבנות).

הילדים שמנגנים ושרים – אני יודעת שהחזרות מתישות אבל יש שיפור גדול. ארז המעבד המוזיקלי עשה איתכם עוד ועוד חזרות ולא ויתר לכם על הדיוק ועל המשמעות של כל צליל מנוגן או מושר. החזרות לא קלות כי דורשים מכם להתאמן עוד ועוד אבל ככה זה כשרוצים להצליח! ילדים מוכשרים יחד עם איש מקצוע מצוין, שנתן לכם הרבה חזרות מעבר למה שסוכם מראש – מבטיחים תוצאה מעולה! מחר ומחרתיים, ימים ראשון ושני, נהיה באולפן ההקלטות ביגור ואני בטוחה ששם נשמע את התוצאה של העבודה הקשה שעשיתם. בזמן הצילומים בהמשך השבוע נצלם קליפ לשיר, תחשבו עם אילו בגדים אתם רוצים להופיע.

הילדים בקטעי ההמחזה והקישור – למדתם בעל פה, אתם יודעים מה צריך לעשות בכל קטע, זה הזמן שלכם לעשות את זה הכי טוב מול המצלמה! בימים שלישי ורביעי ממש "נשחק" את הקטעים והם יהפכו לסרטונים שרצינו. מזכירה לכם להביא מה שצריך לצילומים – בגדי טיול, תיק או טרולי, כובע מצחיה, מסכה לפנים, מגבת גדולה – כל אחד לפי הקטע שמשתתף בו.

אני מודה לכל ילדה וילד בכיתת לוטם על ההשקעה, על הנכונות לחזרות הדי-מתישות ועל שמחת החיים שקיימת כל הזמן! כמעט לא התמודדנו עם ענייני משמעת והוכחתם לעצמכם ולי שאתם מסוגלים!

בשבוע הקרוב:

יום ראשון – הקלטה ביגור לנגנים – מוריה, מעין פ., אוריה. עומר א. מצטרף.
שאר הילדים בחזרות ריקוד וטקסטים. אני בהקלטות ביגור וחגית (המורה למדעים) מחליפה אותי ותהיה איתכם לאורך היום.

יום שני – הקלטה ביגור לזמרים – ניתאי, עומר א., נוה, עידו, מעין פ.
שאר הילדים ביום כמעט רגיל עם לידן ועמית (שגם תעשה איתכם חזרת קטעי קישור). יש גם תל"ן ביום זה וילדי תל"ן נגרות יתבקשו לסייע מאד לדותן בשיוף הלוחות למתנה לביה"ס (פירוט בהמשך).

ימים שלישי ורביעי – צילומים! הצילומים ארוכים וצריך סבלנות רבה אך אני בטוחה שתצליחו! מתחילים ב 8:00, מסיימים ב 15:30 ו.. מי שלא יגיע לא יצולם ולא יופיע בסרט.. וחבל. הביאו איתכם ארוחות בוקר וצהריים, מים וסבלנות רבה.

יום חמישי יום רגיל. לנשום. בשיעור הראשון נחזיר ספרי לימוד. אנא דאגו להביא את הספרים שיש לכם בבית.

ביום שישי אנחנו מכינים מתנה לביה"ס ופותחים בזאת מסורת חדשה – כל ילד יצבע לוח עץ משלו, לוחות אלה יוצמדו לגדר ביה"ס, יצבעו את ביה"ס בצבעים שמחים ויזכירו לנו אתכם אחרי שתעברו לחטיבה… מזכרת נפלאה! (מרגישה מגוחך לכתוב את זה, אבל…: ) אנא הגיעו ביום שישי כדי שנוכל לסיים את זה בזמן! תודה לפלר"ם על תרומת הלוחות!

  • סדר השבוע הקרוב כתוב גם בתכנון השבועי
  • הורים שעוד לא שלחו לי תמונת פעוטות וכניסה לכיתה א', אנא… הזמן ממש קצר… והמלאכה עוד יותר מרובה…
  • גם שיחות הורים עוד לפנינו לקראת סוף השבוע הקרוב ובתחילת השבוע הבא. בזום. כמה מוזר. אכתוב על כך בנפרד.

שיהיה לכולנו שבוע טוב, אנא עקבו אחר ההודעות, זה חשוב.

עטר

כתיבת תגובה